Klass GRAPH

Lühikirjeldus

Kirjeldab graafi

Andmeliikmed

unsigned Len; - graafi tippude arv
unsigned Beg; - graafi algusindeks
NODE *Nodes; - tippude massiiv
int VarIndex; - graafile vastava muutuja indeks

Meetodid

void Copy(const GRAPH &Other);
Abistav meetod, mis kopeerib objekti sisu
void Destroy(void);
Abistav meetod, mis vabastab objekti sees eraldatud mälu
GRAPH(void);
Vaikimisi konstruktor (andmeliikmed nullitakse)
GRAPH(const GRAPH &Other);
nn "copy" konstruktor - üks objekt algväärtustatakse teisega
GRAPH &operator=(const GRAPH &Other);
Ülelaaditud omistamisoperaator
~GRAPH(void);
Destruktor, hoolitseb objekti poolt eraldatud mälu vabastamise eest
void Init(char *buf, FILE *AG_file);
Initsialiseerib objekti stringist buf ja failist AG_file
void Print_Screen(void);
Väljastab objekti sisu ekraanile
void Print(FILE *AG_file, int i);
Väljastab objekti sisu faili AG_file vastavalt AGM formaadile; i - graafi indeks mudelis
void Insert(const int n, const NODE Node);
Lisab tipu positsioonile n; NB! Suhteliselt aeglane operatsioon!
void Add(const NODE Node);
Lisab tipu tippude listi lõppu; NB! Suhteliselt aeglane operatsioon!
void Remove(const int n);
Eemaldab tipu n; muudab nende tippude kirjeldust, mille järglane kustutatud tipp oli (et kustutatud tipp ei oleks enam ühegi tipu naaber); NB! Suhteliselt aeglane operatsioon!
int GetLen(void) const;
Tagastab graafi tippude arvu
int GetBeg(void) const;
Tagastab graafi alguse indeksi
void SetBeg(const unsigned NewBeg);
Paneb graafi alguse indeksiks NewBeg
NODE GetNode(int index) const;
Tagastab graafi tipu index
NODE &operator[](int index);
Tagastab graafi tipu index (annab võimaluse kasutada konstruktsiooni NODE MingiTipp=MingiGraaf[n];)
int GetVarIndex(void) const;
Tagastab graafile vastava muutuja indeksi muutujate tabelis
void SetVarIndex(const int i);
Paneb graafile vastava muutuja indeksiks i