Klass TRANSELEMENT
Lühikirjeldus
Kirjeldab transparency library elemendi funktsionaalsuse.
Andmeliikmed
- char *Name; - funktsiooni nimi
- int RowCount; - ridade arv
- int ArgCount; - funktsiooni argumentide arv
- VALUE **Values; - väärtused andmetabelis
Meetodid
- void Copy(const TRANSELEMENT &Other);
- Abistav meetod, mis kopeerib objekti sisu
- void Destroy(void);
- Abistav meetod, mis vabastab objekti sees eraldatud mälu
- TRANSELEMENT(void);
- Vaikimisi konstruktor; nullib andmeliikmed
- TRANSELEMENT(const TRANSELEMENT &Other);
- Copy konstruktor
- ~TRANSELEMENT(void);
- Destruktor; hoolitseb objekti poolt eraldatud mälu vabastamise
eest
- int Init(FILE *fptr, const int Lines);
- Initsialiseerib objekti failist fptr; Lines - kui palju ridu on hetkeks
failist loetud; tagastab loetud ridade arvu
- TRANSELEMENT &operator=(const TRANSELEMENT &Other);
- Ülelaaditud omistamisoperaator
- char *GetName(void) const;
- Tagastab funtsiooni nime
- int GetRowCount(void) const;
- Tagastab ridade arvu
- int GetArgCount(void) const;
- Tagastab funktsiooni argumentide arvu
- VALUE GetValue(const int Row, const int Arg) const;
- Tagastab väärtuse reast Row ja veerust Arg
- void Print_Screen(void);
- Väljastab osa objekti infost ekraanile; põhiliselt silumiseks